Känner mig duktig

Nu har jag cyklat till stallet två dagar ur rad. Dessutom har jag upptäckt att jag kan korta ner tiden med 5 minnuter om jag cyklar samma väg som jag kör med bilen... det känns fel. Att man först kör i fel riktining men det är närmare. 15 minuter till stallet och 20 hem med andra ord, 9 minuter med bil. Super... jag borde cykla oftare.

Hisan har haft besök av massören som hittade en massa.

Atlaskota, 3-4 halskotan, bäcken och så lite längs med ryggraden.
Teorin är att Hisans myckna rullande är boven... vad vet vi. Men det är ju bra att han blir kollad och fixad.

I morgon blir det ingen cykling. Då skall jag till Flyinge och behöver bilen.

Till helgen hoppas jag få tid att fixa till släpet och sätta på dekalerna klart. Håll tummarna för bra väder med andra ord. Om jag är rikigt på och få ork så kanske jag till och med målar det som skall på insidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0