Blue monday

Måndagar är deppiga. Jag tänker alltid att jag skall hinna med en massa då och varje söndag är jag hoppfull om att göra det. Men det blir aldrig så... jag är alltid helt slut och orkeslös, trött och nere.

Idag var det också en sådan måndag. I fall jag har planerat in någon träning eller så kan jag uppbring lite ork och oftast känns det ju bra efteråt. Utan sådana planer blir det inte mycket vettigt.

Och så även idag.

Efter att ha slappat en timme i soffan begav jag mig till Hisan. Han fick vila eftersom jag inte pallade att bege mig till ridhuset och vara iväg en massa timmar.

Ja ja... i morgon skall jag i vart fall iväg till ridhuset... jag har sagt det ett par dagar nu men i morgon kan jag inte komma undan. På onsdag är träning inplanerad igen så utan ridning i morgon blir det inget bra.

Det skall vara flera plusgrader och sol i morgon. Jag hoppas i alla fall att snön i paddocken kan försvinna så att träningen hemmavid kan sätta fart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0