Tja

Denna arbetsveckan slutade som den började... med huvudvärk.

Hisan fick därför vila. Men jag passade på att avmaska honom då han hade lyckats med att skaffa sig en ansenlig mängd mask sedan senaste avmaskningen. Undrar var han plockade upp dem. Nåväl, nu är de snart ett minne blott.

Jag har tittat på bilder i datorn i brist på annat roligt.
Sådan skillnad det är på dessa 5 år som jag har haft honom nu. Här är i vart fall ett litet axplock, mestadels från tävlingar. Det är ju inte så ofta som man har kameran i högsta hugg annars.

Till bilderna

I morgon får jag försöka uppbringa lite mer energi. Jag har planer på uteritt med Hisan och så ledövningar med fölis. Risken är väl dock att mina planer regnar bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0