En i varje ringhörna

Lena och Hisan har en beef på gång. De står i var sin ände av hagen och bligar på varandra.

Något var det dessutom i luften igår. Alla hästar var nippriga och Lena for och steppade i linorna innan vi kom iväg.

Väl ute var hon snäll och till och med avslappnad.
Mera trav under uteritten än tidigare. Vi var ute ca 30 minuter.
Juver fortfarande mjukt och fint.

Hisan hann jag tyvärr inte rida. Men han skall ju få ta det lugnt någon dag i veckan. Men jag hann med att rykta honom i alla fall.

I stället låg jag och ålade under släpet för att justera bromsar. Ola i stallet hjälpte mig och visade hur jag skulle göra.
Nu får vi bara hoppas att jag får igenom dem. Ljusen fungerar fortfarande inte så det blir minst en återbesiktning till ändå.

Innan hade jag varit nere och kramat fölis. Hon var lite skeptisk till att komma fram först men sedan stod hon snällt och blev kliad tills PitBull bet henne i rumpan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0