Höstkänning

Idag har det varit fuktigt... sedan gick fuktigheten över i regn. Det har varit rikigt höstigt idag utöver det. Brr... det skall bli så skönt att åka söder ut och komma ikapp den där sommaren som jag inte är färdig med än.

Idag har den medryttare som jag har valt ut till Hisan ridit ut först och sedan lite på banan.
Jag avslutade passet och Hisan kändes mycket mjuk och possitiv. Han gled lite ur form när jag red och gjorde ökningar och minskningar i galoppen men det gick fint att komma tillbaka till form. I slutet av passet försökte jag fokusera på att få övergångarna hyfsade. Vi avslutade när vi fick en hyfsad sådan från trav till skritt.

Nu på kvällen har Hisan badats inför kommade tävling i morgon. Håll tummarna för att att skall stämma och att det skall gå bra.

Jag har också ridit Sir Remington idag. Han hade en sådan där bra dag när allt bara stämde. De var med andra ord en härlig ridtur trots att det började regna när vi var ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0