Härlig kväll

Idag blev det en tur till Vomb igen.

Mörka moln tornade upp sig men när vi kom fram ljusnade det och när vi red var det blå himmel och sol. Härligt!
Jag kom iväg utan hälften av de saker jag behövde och trots att jag vände fick jag ändå rida utan benläder... det där med minnet säger jag bara.

Vi var dock inte ensamma om att tycka att det var en bra dag att Vomba på. Oftast ser vi inga andra när vi är ute men idag mötte vi 4.

Längs en av gräsvägarna hittade vi en liten gren över vägen. Skutt skuttade först över och blev otroligt skuttig av bara farten.

När vi sedan skulle galoppera insåg jag att jag nog hade för långa läder... och ganska snart för långa tyglar... Hisan höll sig ändå där han skulle det vill säga bakom. Men det var på håret...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0