Hoppträning

I torsdags blev det hoppträning som vanligt.
Kanske blev det årets sitsta. Vi får se om vi hinner med någon träning i mellandagarna, nästa vecka blir det för stressigt i vart fall.

Vi hoppade banor med olika linjer. Bansträckningen ändrades hela tiden så en svårighet var också att inte blanda ihop och rida rätt väg.

Jag fesred lite när vi hade stått lite tills det var vår tur nästa gång och då fick jag två stopp. Det blir ju lätt så med Hisan. När vi står still blir han bekväm och jag med. Vi behöver snurra igång. Gör vi inte det blir det soppa torsk. Jag borde ha koll på det vid detta laget men det är så lätt att vara bekväm.

Hisan kändes fin men det kändes att det verkligen var dax att höja upp maten till maxnivå nu. Han var rejält trött och jag skulle vilja ha den där extra energin på träningarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0