Fredagsmys?

Eller inte... fredagsregn kan man snarare kalla det för.

Jag hade gladerligen vänt på allt igår. Mitt på dagen var det nämligen helt ok väder, men när jag väl slutat jobba började det regna... och inte lite heller utan det var ett sådant där riktigt läskigt vinterregn som var kallt som bara den.

Hisan talade tydligt om att det inte var hans favoritväderlek och trots  vintertäcke med halvhals ville han få mig att tro att han frös. Det är inte lätt att vara litet fullblod.

Lite mat gjorde dock susen och Hisan blev på mycket bättre humör. Någon ridning eller något annat avancerat blev det dock inte. Även mattar har rätt till att vila upp sig lite efter en krävande arbetsvecka. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0