Pay & Jump

Idag har jag fått hjälp av en kär barndomsvän till mig.

Bilen är ju på verkstaden och när jag ojjade mig på Facebook över min crashade planering erbjöd hon sig att följa med till Pay&Jumpen idag och låta mig dra Hisan med sin bil.
Med detta vill jag bara kostatera att jag har fantastiska vänner!

I vart fall var Hisan laddad till tusen. Lite väl laddad kanske till och med. Men med kylan som nu råder är det inte så konstigt.

Framhoppningen gick över förväntan. Jag försökte rida som Tord har visat.
Första språnget bara komma, andra tillbaka och tredje attakera på varje hinder.

Inne på banan bjöd han i. Men på tredje hindret i första rundan gjorde jag en Ullis och la mig fram och slutade rida. Då sket Hisan i mig och gjorde en typisk Hisan. Denna palaver fastnade inte på film. ;) Kanske väl det för jag får försöka ta och skärpa mig så att det inte händer igen.



I vart fall känner jag mig taggad till tusen inför helgen och det kändes bra att hoppa under tävlingsmässiga former på tävlingshöjd så här innan.


Kommentarer
Postat av: Linda

Lite skillnad på er sen sist jag såg er tävla live!!aktion i er bägge.Roligt!!!

2011-02-16 @ 07:34:01
Postat av: Linda E

Det är bara att säga till om du behöver hjälp igen någon gång! Det var riktigt skoj att komma ut och se lite hästar igen och givetvis att träffa dig och Hisan åxå! :-)

2011-02-16 @ 08:38:30
Postat av: Linda E

Just det, glömde ju skriva att jag pratade lite med mannen min ang filmning med kamera... Han kunde tänka sig att åka med ut någon helg då det vankas tävling och då låna lite utrusning från sitt jobb, dvs systemkamera med filmfunktion och ett vettigt objektiv för då går det tydligen att zooma utan att det blir suddigt! :-)

2011-02-16 @ 08:43:41
Postat av: Ullis

Linda: Ja, vi har kommit en bra bit på väg sedan du var med på tävling. Men det är mycket kvar och då framför allt att fintrimma huvudet på mig. ;)



Linda E: Det var trevligt att ses igår! Tack än en gång.

Det låter superkul om ni har lust att följa med båda på någon tävling med värsta filmutrustningen.

Men vi kanske skall ta det lite längre fram i vår när det blir lite varmare och trevligare ute. ;)

2011-02-16 @ 09:00:30
Postat av: Linda E

Längre fram i vår blir nog lite trevligare ja! :-) Nu hade maken dessutom nämnt detta till sina kollegor och vips så var det ytterligare en som var sugen på att hänga med och filma/fota... haha

2011-02-16 @ 10:59:15
Postat av: Ullis

Linda E: Det där ser jag fram emot. ;)

2011-02-16 @ 19:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0