Födelsedag!

Igår hade jag en suverän dag. Det regnade förvisso på förmiddagen men vad gör väl det när man kan få inviga sina nyinköpta Huterstövlar. ;)

Vi åkte ner till Falsterbo och gjorde lite mer seriös shopping. Min favorit syssla på födelsedagar. ;)
Jag fick med mig ett par ljusgrå Animo ridbyxor hem och så beställde jag en ny ridhjälm i svart och guld. Tyvärr fanns den inte i min storlek på plats.
Hästschampoo, sadelolja och ytterligare ett paket morot på box kom med hem. :D

Nu är det färdigshoppat med hästgrejer för ett bra tag.

Sent på kvällen åkte jag dessutom ner för att rida en sväng på Hisan. Det blev lite trimning i ridhuset.

Det var ett tag sedan vi dressyrade nu och Hisan behövde lite övertalning till en början men sedan flöt det på bra.

När jag kommer hem från Italien står det först dressyrtävling på schemat och sedan terräng och fälttävlansstart så det är lika bra att trimma på rejält nu innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0