Lite trimning

Hisan fick gå ett litet pass i ridhuset idag. Det bestämde sig nämligen för att droppa lite från himlen plus att jag vill kunna komma åt honom ordenligt nu innan jag skall vara borta.

Han var först lat som bara den men med förstärkningen av sporrar som jag fick gå in och hämta.

Med dem blev det ett helt annat ljud i skällan och jag blev tillslut nöjd med passet.

Den lilla blev tömkörd igen och börjar ta lite styrning. Hon var helt avslappnad idag. Vi började med att svänga lite ute på stallplan och slutligen gick vi in i ridhuset där det lägligt stod en massa hinder från vår hoppning förra onsdagen som vi kunde svänga runt. Hon är så duktig den lilla.

Nu kommer hon att ha en veckas ledigt innan hårdträningen sätter igång igen. När jag kommer tillbaka skall vi tömköra lite till för att befästa och sedan skall vagnen på.

Nu pausar bloggen i en vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0