Förbaskade övergångar...

På flera vis...
Filmen som jag hade klippt ihop bestämde sig för att sluta fungera. Jag får helt enkelt göra om det, men det blir inte i kväll.

Idag red jag och min medhjälpare båda två i Warren-Haistings. Det var en fantastisk kväll och det kändes mycket rofullt att vara där.
Hisan var avslappnad men också möjligen lite matt i kroppen. Någon super form fick vi inte på honom men arbetet var ändå mycket possitivt.
Sedan är det ju det där med att rida för tränare och rida själv. Det är alltid mycket lättare för tränare. Det blir liksom rätt direkt då. Rider jag själv är det mer på måfå.

Och så var de de där övergångarna... jag kan tydligen inte rida dem rätt... Nästa veckan skall det övas tills det går om det så skall ta en hel kväll varje gång.

I morgon är det tävling som gäller.

Det finns en liten film från ikväll också så ni får hålla tillgodo med den tills dressyrträningen är redigerad och klar... *suck*

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0