Helgens tävling

Söndagens tävling blev två hinder ner. Men också en mycket possitiv känsla.

Jag var beslutsam och mycket lugnare i magen än på länge även om vi hoppade 1.15. Det är nästan så att det är synd att jag har beslutat att det inte skall bli fler tävlingar i år. Men jag vet att jag kommer att ångra om jag anmäler mig till fler. Framför allt för att det kommer att bli så kallt och trist därigenom den här årstiden.

Hisan hoppade bra första delen av banan. Men mot hinder 8 kom jag för nära så han rev och sedan fick jag ett rikigt konstigt språng över kaktusen. Till sista hindret blev jag kvar i handen efter svängen så där fick vi ett till ner.



Jämför med Pay & Jumpen jag red tidigare i veckan. Det är milsvid skillnad i min ridning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0