Vilse i Vomb

Trots skumt regnande har jag varit i Vomb idag.

Jag lyckades nästan villa bort oss totalt i skogen idag dessutom.

Det var härligt att vara ute och Hisan var på suveränt humör.

Det myckna regnanet som vi har haft typ hela sommaren hade faktiskt gjort spåret lite slipprigt. Det var inte så i fredags då jag också var i Vomb. Men säg det underlag som tåler sådant här väder? Det måste ha berott på att det också regnade medan vi var ute.

Idag kom anmälningen upp till årets sista fälttävlanstävling i Gärds. Jag är så taggad.
Ett par vänner och jag har pratat om att åka upp innan och provhoppa lite hinder så nu när vi vet att tävlingen blir av skall vi göra slag i saken. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0