Måndags feeling

Ledig i flera dagar och ändå har jag inte hunnit med allt som skulle göras. Fönsterrutorna är fortfarande inte putsade. Men jag får skylla på att det blev kallt och snöade.

Tisdagen blev till en måndag just därför och eftersom det blir en kort vecka var det inte tid för någon vila alls.

Lilla fick skritta i en timme. Hon gjorde det mycket bra då hon klev på med stora raska steg hela vägen. Fina gulle hästen. <3

Hisan fick gå en kortis i ridhuset. Han var pigg och fin. Inte alls lika sirappig som dagen innan.

Min kusin kom sedan på besök med sin hund en stund på kvällen.

Idag har jag varit i Stockholm hela dagen. Eftersom jag är lite flygrädd är det fantastikst skönt att vara hemma igen. Två flygningar på samma dag är påfrestande när man sitter på helspänn hela resan.
Hisan har bliviit riden ändå idag men inte av mig. Lilla har fått vila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0