Snö, snö och mera snö

Det har snöat hela dagen. Inte mycket men tillräckligt. I Stockholm har det varit kaos men här nere har vi varit förskonade från det värsta. Jag minns dock 2010 och vintern som var då för då hade vi minst sagt kaos här nere.
 
Hästarna fick vila idag för jag var inte alls sugen på att göra något.
Dessutom har jag ont i min arm. Jag har ju en gammal skada i höger axel och jag brukar inte känna av den om jag inte har trillat av eller gjort något annat konstigt/märkvärdigt. Idag satt jag bara på kontoret... men det kanske är vädret, eller att jag la om skorna i måndags som spelar in.

Jag har i vart fall ett back-on-track skydd, som jag har för mig var till armbågen men som går att dra högre upp som jag använder när jag får känning där. Det lindrar verkligen och är superbra.
 
I morgon hittar jag på annat på kvällen så inget stall för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0