Sköna söndag

Emmy följde med mig ut.

Jag uppskattar verkligen sällskapen i stallet. Det är alltid mycket roligare när man inte är själv.

Vi skrittade ut i ca 50 minuter och hade en riktigt trevlig tur trots kylan.

Vi lyckades till och med köra ett varv med Lilla i/på täckta banan. Självklart var hon helt cool när hon var där med vagnen. Annat var det ju när jag gick med henne där inne.

Igår var det måndag och jag var helt slut. Det är något med det där med måndagar för jag har mycket mer energi alla andra dagar.

I kväll är det årets första pay & jump på Flyinge som gäller. Det är skönt att det är på hemmaplan så att jag slipper åka iväg.

Kommentarer
Postat av: Emmy

Gillar att inlägget börjar med mitt namn :)

2012-02-17 @ 19:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0