Täckta banan

Igår testade jag täckta banan för första gången.
Det är en 200m oval galoppbana med tak som finns på Flyinge.
Jag har medvetet valt bort den då det är väldigt lågt till tak där och jag har liksom inte riktigt sett meningen med den.

Nu var anledningen till testet att klura på i fall jag kunde nyttja den med Lilla. Men jag är mycket tveksam.

Lilla och jag gick ut och mätte upp Warren-Haistings som är 450m och så täckta banan då.

Lilla tyckte att det var lite läskigt och spännande på samma gång. Svansen i vädret och mycket frustande. :)

Hisan var först lite skeptisk till banan men sedan slappnade han av. Något vidare jobb blev det inte utan bara galopp.
I och med att den bara är 200m blir det ju en faslig massa varav för att komma upp i någon sträcka att tala om. Boring sa Hisan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0