Vilken måndag

Det går inte att skriva något idag utan att nämna de svenska fälttävlansryttarnas resultat i OS i London idag. Laget ligger på bronsplats efter terrängen och i delad ledning individuellt. Så roligt och helt fantastiskt.
Nu rider de hoppningen under arbetstid i morgon så jag kommer inte att kunna se det, men jag håller tummarna hårt.
 
Idag har jag ridit Hisan lite. Det blev lite trimning i paddocken mellan regnskurarna. Jag behövde ju rida igenom helgens program lite så att jag vet att jag inte glömmer bort vägarna.
Jag avslutade även med lite lösgörande arbete inspirerat av förra måndagens träning.
 
Lilla fick också gå ett litet jobb på den lilla rundan. Det resulterade i att jag blev helt genomblöt... jag hade lite mindre tur med regnskurarna när jag var ute med henne. Galet... Jag hoppas verkligen att sommaren bestämmer sig för att komma tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0