Kom av mig lite...

I torsdags var det hoppträning.

Hisan kändes så fin igen. Sög tag i hindren och hoppade med mod och vilja. Han vägrade inte en gång och trots att vi kom lite fel någon gång hoppade han ändå.

Hindren kom upp till 1.20 på slutet och det var bland annat en stor trippelbarr med som inte skapade något problem alls.
Så här skall han vara och det är så skönt att han min härliga Hisan tillbaka. Nu får vi bara hoppas att vi kan ta med oss den här känslan in på tävlingsbanan i morgon. Det blir start i 1m och 1.10.

På väg hem såg jag på FB att en väns häst hade fått sitt ben avsparkat och fick därför tas bort. Det la sordin på det mesta och jag har därför inte uppdaterat.
Det är så orgligt, ledsamt och framför allt onödigt.

Lilla har vilat i två dagar men skall skritta en lång runda idag. Hisan och jag skall ut på lite roliga äventyr som uppladdning inför morgondagen.


Kommentarer
Postat av: Celie

Sv: Jag fick följa med upp och titta på utsikten från Gateway, riktigt häftigt! :)

Lycka till imorgon! Jag och Pärt håller tummarna/hovarna för er :)

2012-06-16 @ 10:55:34
URL: http://celiegunnarsson.wordpress.com
Postat av: Celie

Sv: Det är verkligen en okul känsla när all energi bara är försvunnen och man kan inte ens hitta extrareserver trots att man försöker. Usch och fy. Skönt att det inte märktes så mycket i alla fall ;)

Vad kul med placeringen idag! Grattis igen! :)

2012-06-17 @ 21:52:29
URL: http://celiegunnarsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0