Pay & Jump

Idag har Hisan och jag varit iväg och hoppat.

Vi åkte till en liten klubb ganska nära.

Jag anmälde till 1.10 för jag tycker verkligen att vi skall komma runt en sådan bana.

Klubben hade inte allt för mycket hindermaterial så framhoppningshindren var av höbalar. Men vad gör väl det. Höjden på banan varierade också kraftigt. Första hindret var ett minikryss och sista var max 80cm. Men det spelar ju ingen roll heller.

Tigern hittade fram idag också och bommarna valde att ligga kvar trots en liten touch på nummer 6.



Jag är nöjd med mitt busfrö till häst idag. Men varför passar det honom bara stundtals?



Mitt hjärta <3

Kommentarer
Postat av: Rebecca Joli

Duktiga ni och fina fina Hisan <3

2012-06-13 @ 10:27:49
URL: http://jolisporthorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0