Regn, mörker, tråk och antiklimax

Idag skulle vi ha hopptränat. Men det hade blivit översvämning i ridhuset så vi ställde in. Det är översvämning utomhus också för det regnar som bara den.
 
Två minst sagt tjuriga hästar som tyckte att de höll på att smälta av allt vatten trots regntäta täcken sprang in i stallet vid insläppet.

Jag hade inte hjärta att släpa ut dem i regnet igen för att träna. Läs: Jag hatar själv regn så jag tappade helt lusten att gå ut.
 
Det fick bli mys i stallgången helt enkelt efter fodringen.

I morgon har vi halvdag på jobbet så jag kommer att hinna ut med hästarna innan mörkret faller. :D

Det skall bli riktigt härligt med ett sådant tillfälle utöver helgen.
 
Det sämsta är nog att jag verkligen hade behövt träna idag. Inte minst inför helgens tävling. Tur att jag har anmält till låga klasser i vart fall eftersom vi inte har varit ute på ett tag.
Men det löser sig nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0