Sjunde dagen är vilodagen version 2.0

Pytsan heller...
 
I morse startade jag med att åka in till Jägers. Yoyo blev riden en sväng.

Sedan tittade jag på när min väns häst Donna kvalade. Det var nämligen galoppdag idag.
 
Efteråt bar det av till Eslöv för att hoppa en runda 1.10 på en pay&jump där. Det var tänkt som en uppladdning inför fredagens start i Flyinge.
1.10 kändes busenkelt och Hisan nollade.
 
Han försökte sig även på att öka svårigheten lite i banan genom att ta lite egna initiativ till en dog-leg sväng efter näst sista hindret till en bakvänd oxer. Turligt nog hann jag avstyra det hela och styra oss rätt till sista hindret.

Jag var iväg sjäv den här gången också så tyvärr finns det ingen film. Jag har däremot en bild på banan. Kanske inte så inspirerande men thats how it is.
 
1. Vit/gul/grön oxer ur sväng. 2. böjt spår till natur oxer med vågplank. 3. gröt/gult räcke 4. vit/gul oxer. 5. vit/gtön oxer med grind 6. böjt spår till lila räcke. 7. kombination räcke/räcke på diagonalen. (här försökte Hisan ta 6:an åt fel håll) 8. regnbågsfärgat räcke med vatten under.
 
Jag hann även med att köra Lilla en sväng tillsammans med en tjej i stallet som rider stallägarens häst. Så trevligt med lite "ridsällskap" eller heter det körsällskap? Äsch, ni förstår vad jag menar.
 
Fullt ös medvetslös med andra ord. Nu är jag helt slut och har intagit soffläge.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0