Måndag

Idag var det verkligen en händelselös dag i mitt stall. 
 
Lilla fick nya skor och hästarna fick varsin rykt. Jag gjorde en tankevurpa i morse då jag glömde ta med mig stallkläderna, så därför blev det ingen ridning. Två dagars vila för Hisan gör att det kommer bli spännande i morgon. 
 
Efter stallet åkte jag till ett ställe där min kusin har sin fina Morgan. Jag skulle hjälpa min andra kusin med ridningen så idag har jag stått och skrikit på henne i Torns ridhus.  
 
Så fin min kusins Morgan har blivit. Hon har gjort ett jättejobb med honom. Tänk, han kom från travet när hon tog över honom för fyra år sedan och nu är han stabil i formen och har tre mycket trevliga och inte alls "traviga" gångarter. Dessutom är han vacker som en dag och ser ut att njuta massor av sitt ridhästliv. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0