Premiär!

I kväll har jag premiärtrimmat utomhus på gräs med Hisan. Med dressyrsadel dessutom. 
 
Hisan tog i och var superfin att rida. Härligt att ljuset äntligen räcker tillräckligt länge och att marken är torr nog för att möjlig göra ridning på gräs. Det är ändå så både jag och Hisan trivs bäst. Ridhus är så förbaskat tråkigt i jämförelse med att rida i en park. 
 
 
Ännu är det bara de gröna tonerna i gräset som saknas. Men snart kommer även det! Jag känner mig redan gladare av blotta tanken.
 
Båda hästarna skulle ha skots om i kväll med hovslagaren hade visst mosat sin smartphone och alltså sin kalender. Typiskt!
Så nu blir det att boka nya tider. 
 
Lilla skall gå provlopp i morgon så hon får nya skor redan i morgonbitti. Hisan får vänta lite till. 
 
Jag har satt upp en annan kusk i morgon så jag hoppas att det kommer att göra susen. Håll tummarna för Lilla i morgon förmiddag. Jag kommer att vara så galet nervös själv....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0