Lazy sunday

Det har varit en mycket seg dag idag. Men det har sina naturliga orsaker.
 
Trots segheten har jag fått mycket uträttat i stallet. 
Lisa har ridit Hisan och jag har ridit Lilla. Hon går framåt med stormsteg som ridhäst. Vi kommer att kunna ha mycket kul ihop med sadel på hon och jag.
Nu skall Lilla få ett par dagars paus för att smälta de nya intrycken.
 
Sedan har jag tagit hand om Hisans stackars negligerade persedlar. Jag gillar att ha rent läder men nu har detta fått stå tillbaka när jag har haft bandage på handen. Jag fick därför skrubba rejält för att få det så rent som jag ville. Med hel hand så skall detta hållas på en normal nivå framöver. 
 
Igår tog jag Lilla på bar gärning i fullt bus i hagen. Jag har ju tänkt att Hisan är den som röjer mest men jag tror minsan att hon har tagit över där. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0