Regn, regn, regn

Igår snö och idag kopiösa mängder regn. På snö blir det galet halt. 
 
Jag hade tänkt gå ut och gå med Lilla idag men det sket sig på grund av vädret. Det skall vara lite mysigt att vara ute tillsammans också speciellt nu när hon inte tränar för något närstående mål utan bara för att vi skall göra något ihop. Då måste det vara möjligt att njuta av det. 
 
I stället blev det rykt i stallet och jag gjorde ett halvhjärtat försök att få ordning på manen. Men det gick inte för den var blöt. 
 
Hisan blev riden av Lisa och enligt uppgift var han superfin. Det känns fint i mattehjärtat. 
Nu skall jag bara fundera ut nästa veckas planering för hans del. Vill jag rida något själv och i så fall vilka dagar?
 
Det tål att tänkas på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0