Ridit båda

Idag har jag kunnat rida båda mina hästar. Vilken härlig känsla. Det var länge sedan. 
 
Först red jag ut på Hisan med sällskap av Nicola. Vi skrittade mest men hann även med att vada genom en bäck och skritthoppa över ett stormfält träd. 
Lite trav blev det också. Superfin uppförande av Hisan dessutom. <3
 
Lilla och jag var i andra ridhuset. Igår ville hon inte riktigt stanna när jag bad om halt så dagens fokus låg på att kunna göra mjuka avsaktningar. Det fungerade fint idag. 
Jag skulle kunna tro att jag lyckades samla mitt fokus lite bättre idag och det var det som saknades igår. 
Utöver avsaktningar gick hon på stora volter och bytte varv i serpentiner. 
Det skall nog bli en fin ridhäst av henne. ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0