Båda två

En sådan här kväll undrar jag verkligen om jag är riktigt klok och om jag verkligen mår bra av min hobby...
 
Det var ett par minus redan när jag kom till stallet. Vinden hade i och för sig avtagit och det var ju tur det. Alltid något. 
 
Lilla och jag var ute och skrittade. Samma runda som igår men åt andra hållet. Tänkte att det skulle bli lite mer spännande då. Pigg och glad i dag också. 
 
Hisan och jag var en sväng till ridhuset efter att jag hade mockat. Valde att göra det mellan träningen av hästarna för att få upp värmen lite. 
 
Hisan spände sig en del på stallplan. Han är broddad men det är bra halt just nu. Troligtvis står han och spänner sig i hagen också. 
Det blev bättre efterhand som jag red men det satt i ett tag. 
 
Hoppas på tö mycket snart nu. 
 
Hoppning i morgon och jag skall försöka hinna med att skritta Lilla också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0