Låg

Kände mig riktigt jättelåg när jag kom hem från stallet. 
 
Lillas ben såg typ likadant ut. Hon verkar inte direkt halt heller. Kan det vara ett litet litet sår. Jag hoppas det. Men jag får inte undersöka ordentligt för henne och det kan vara så mycket mer som är skadat så jag vågar inte riktigt tro på sår. 
 
Lilla är väldigt försiktig med områden som gör lite ont. Hon hade ju ett litet sticksår på överarmen förra vintern och det var en brottningsmatch varjegång jag skulle tvätta det på henne. Det kan vara samma nu men det kan också vara sena eller griffelben. Det är det som är så läskigt. 
 
Hisan och jag var i ridhuset. Lägger in en film dom får tala för sig självt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0