Rapport om Lilla

I tisdags vilade Lilla och Hisan reds av sin medryttare. Jag hade annat på schemat. Så är det ibland. 
 
Igår var det Hisans tur att vila. 
 
Jag ville känna lite på Lilla eftersom jag inte kört henne själv i veckan. 
hon var mycket pigg och stegade på fint i skritten. Jag fick ideligen påminna henne om att det enbart var skritt som jag hade tänkt och det är ju positivt. 
Däremot är kotan bak inte helt torr och inte hennes skenan på benet fram. Det år i och för sig ner när hon skrittar men jag vet inte. 
Smorde in båda ställena med arnika efteråt. 
 
Det är nog mest så att jag är extra orolig för henne. Hon är ju min lilla, och jag har fått vara med från början. Jag är orolig att göra henne illa på något vis. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0