Tv-soffan

Somnade ifrån allt i soffan igår när jag kom hem. Därför blev det inget inlägg.
 
Men jag hade i vart fall en rejäl brottningsmatch med Lilla igår. Hon formligen satt på mig innan jag fick tillåtelse att känna på hennes ben. Jag vet inte om det verkligen är så att det gör ont eller om det är trots. För hon trotsar en massa just nu. Därför har jag bokat en kliniktid på måndag för att vara på den säkra sidan. 
När jag väl fick känna tyckte jag att senan kändes ganska ok, i vart fall den yttre men sedan var hon så pass svullen att jag inte kunde särskilja andra strukturer. 
Jag hittade inte heller något sår men väl lite krustor i huden. De borde in kunna ge sådan svullnad i sig. 
 
Det där med undersökning känns helt rätt med andra ord. 
 
Hisan gick programridning i stora ridhuset. Bara det att där inte var hinder utan dressyrstaket var jätteläskigt. Så lite väl spänd var han. I övrigt tyckte jag att han var bra mycket finare i dressyren än han brukar men domaren var inte riktigt av samma åsikt. 
Så är det alltid med oss och dressyr. Det är ganska tröttsamt. 
 
Nu bär det av ut till stallet igen för min det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0