Kylslaget

Is,is och hårt, hårt. 
 
Inget direkt spännande väder med andra ord. 
 
Lilla har skrittats och jag höll på att skaka ur vagnen flera gånger så ojämnt och hårt som det var. 
 
Hisan gick ett pass i ridhuset. Gårdagens miljötränng var tydligen mycket bra för han var superfin idag. 
 
Det är lite trist med vädret faktiskt. Hisan hade behövt en utrett och lite tempo. Ut och galoppera men det går ju inte. 
Det är nästan så jag hoppas på lite snö... Men att önska det är nästan som att svära i kyrkan. ;)
 
I morgon får Lilla på nytt besök av massören. Hon kommer att få träffa honom regelbundet framöver. 
 
Skönt att vara klar i stallet så här tidigt ändå. Nu väntar brödbak och att raska ut julen här hemma för min del. 

Kommentarer
Postat av: Friskey

Du är inte ensam om att hoppas på snö. Ridvägarna är totalt värdelösa just nu! :(

Svar: Och nu snöar det... Jag får nog vara försiktig med vad jag önskar mig. ;)
Ulrika Lönnqvist

2013-01-14 @ 17:13:08
URL: http://friskey.weride.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0