Vågar jag?

Vågar jag mig på att göra en liten tävlingsplanering? Jo, det gör jag kanske. 
 
Propparna har ju inte kommit än så det är mest intressanta tävlingsplatser som jag ser ut. Flera av dem kommer att gå bort när det närmar sig på grund av olika saker så förfäras inte över att de är för många. 
 
Jag kommer inte tävla före mars, men jag kommer rida lite pay&jump. Redan koll helgen blir den första i det ridhuset där vi brukar hoppträna dessutom. 
 
Mars
2/3 LCR 1.10, 1.20
16/3 Eslöv 1.10, 1.20
23/3 Trolleholm?
29/3 Skabersjö?
 
April
27/4 Ringsjön
 
Maj
1/5 Spring tour I
8/5 Spring tour II
11/5 Fälttävlan Flyinge RF (beror helt på proppen när den kommer)
18/5 Torns
25/5 Flyinge HSK
 
Längre fram än så har jag inte kollat än. 
 
Det är lite tomt på tävlingar på fälttävlanssidan. Jag tänker mig att starta ett par gånger i sommar vi får ser var och när det blir. Det fanns flera stilfälttävlan förra året det var trevligt. Vi får hoppas på det i år med. 
Men först är jag sugen på en inomhus pay&cross i februari närmare bestämt den 17:e. Men jag skall suga på det lite till innan jag anmäler mig. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0