Två dagar

Nu har jag varit lite dålig på att uppdatera igen. Men igår fyllde jag år och då var det lite annat som stod på agendan.
 
i Söndags vilade Hisan. Lilla gick ett jogg-jobb på banan hemma. Hon var superpigg efter vilan så de första varven fick jag hålla in henne för att det inte skulle gå för fort. Efter några varv kunde hon jogga på som tänkt på slak töm.
 
Igår hade jag med mig en tjej ut som var på besök.
 
Vi begav oss ut på tur. Hon på Hisan och jag på Lilla. Det var första gången Lilla var ute på tur där men det bekom henne inte alls. Hon gick först och stegade på bra.
Vi tog Billebjersrundan så det blev en rejäl tur för henns del.
 
 
I kväll skall Hisan och jag hoppträna i Eslöv. Vi behöver vara på en "okänd" bana. Vi har ju faktiskt vunnit en tävling där så helt okänd är den ju inte.

Lilla kommer att vila. Hon skall in till Jägers i morgon bitti.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0