Kylig onsdag

Nu har jag egentligen inte skrivit så värst mycket vare sig om söndag, måndag eller tisdag.
 
Men jag får lov att återkomma till det under påsk. 
 
Idag har jag kört Lilla i dryga halvtimmen. Knappa 6km blev det. Efteråt var jag så kall och frusen så jag fick åka hem och värma mig och äta lite kvällsmat. 
 
Jag åkte ut igen för att rida Hisan och Kvällsfodra. 
Hisan var helt galet fin i kväll men jag är verkligen helt less nu. Våren har inte kommit och jag vet inte om jag verkligen orkar med att ha det som jag har det. 
 
Det är inte roligt med mina fina hästar just nu. De går från klarhet till klarhet men jag är helt urvattnad och matt. 
 
Jag hoppas att energin återvänder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0