1:a maj

Efter en härlig Valborg med bål och härlig buffé i hop med fina vänner så var det tillbaka till vardagen igen idag fast det var helgdag. 
 
Jag har nästan kunnat följa min plan idag. 
 
Jag har tömkört Lilla, men inte över bommar. 
Det visade sig att Bo Jenå tömkörde en fin dressyrhäst samtidigt som jag var i paddocken och jag kunde inte med att fråga om det passade sig att jag la ut bommar just då. Jag är visst lite mesig ibland. ;)
Vi kände oss dessutom ganska bleka i jämförelse med hans häst...
Lilla jobbade ändå fint och jag fokuserade på hennes ställning i skritt. 
 
 
Hisan och jag har varit i Vomb och galopperat. Härligt var det. Hisan taggade till lite väl mycket efter ett tag men kom tillbaka fint till slut och gick lugnt och fint. 
 
I morgon får kanske Lilla vila. Jag har inte bestämt mig än. Hisan skall hoppa för att vara väl förberedd inför lördagens och söndagens starter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0