Torsdag

I torsdags åkte jag med Lilla och sulkyn på utflykt in till Lund. 
 
 
Min kompis hängde med och planen var att fota henne med gula rapsfält som bakgrund. Någon direkt träning annat än miljöträning blev det väl inte men förhoppningen är att det i vart fall skall bli något fint kort.
 
 
Jag red ut en sen tur på Hisan efteråt. Han var lite spänd till en början men det är han ofta när han har vilat två dagar som nu.
 
Han uppförde sig fint och vi fick sällskap längs ån...
 
 
Jag avslutade med ett varv längs galoppbanan och lite trim i parken. 
När jag travade i högervarv kände jag att han tappade höger bak och kändes lite skum. Jag avbröt och tog hem honom.
kunde inte känna något på benen, han protesterade inte mot att böja benen eller stretchas. Dock ville han gärna vila höger bak.
 
Lindade honom och planerade att åka ut före jobbet för att se hur han såg ut när han släpptes i hagen från en natts stillastående.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0