Vilsen i veckorna?

Var det fredag igår? Det känns så men almanackan säger att det visst var onsdag.
 
I tisdags var jag inte i stallet. Men helt hästfritt blev det inte.
Jag åkte förbi Jägersro en sväng för att titta på min andra 1000-del som sprang. Han är stor och brun, men har en stjärn. ;)
 
 
Han kom 3:a i sitt lopp och lovar stort inför framtiden.
 
På kvällen var jag på möte med ridklubben jag tävlar för. Jag skall ansvara för hemsidan där. Länk kommer så småningom.
 
Igår var det Lilla som fick en joggingtur hemma vid på 1,3 mil som del av uppladdningen för nästa vecka.

Hon är pigg och ligger på lite till en början. När hon väl slappnat av blev hon fin och lätt i handen. Kvällen igår bjöd på underbart väder och hela 20 grader. Jag njöt så in i. Vad jag har saknat sådant här väder.
 
 
Löven på träden har börjat komma och allt går i härliga gröna toner. Att sedan kunna köra sin häst på vägar kantade av mattor med vitsippor är ju inte heller fel.
 
Hisan har vilat i två dagar nu. Jag får alltså hålla i mig nu när vi skall ut i eftermiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0