En kväll som de andra

Samma runda som de andra kvällarna i mörker. 
 
Jag jag längtar som bara den efter variation. Jag får skaffa mig lite sådan genom att rida en annan väg. Men det får vänta till helgen då jag kan rida i dagsljus.
Återbesök väntar i nästa vecka och då hoppas jag att vi kan rida på lite mer som vanligt efter det. Dels skulle det vara skönt att komma upp i full kondition på Hisan. Allt blir lättare då när energin får komma ut och han slipper ha den inom sig. Den bubblar ut ibland då och kah föredrar ritter utan bock och bus. Dels skulle det kunna innebära att vi kan rida i ridhus. Det hade varit fantastiskt för jag hatar mörker.
 
Uppförandet var för övrigt över förväntan då han ändå vilade igår.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0