Härlig höstdag

Vilken dag det blev.
 
Jag började med morgonfodring hos Hisan och sedan efter frukost blev det en sväng ner till Lilla igen. Hon blev borstad och fick pälsglans i man och svans... Inte för att hon behöver det men ändå. Hon mår bättre och bättre vilket känns bra. 
 
 
 
Här är hon med sin jämngamla och jämnstora polare. Visst är de lika?
 
Jag åkte sedan hem och vilade en sväng innan det blev dax för ridning. Ett smart drag visade det sig för på eftermiddagen sprack himlen upp och det blev en underbar ritt i sol.
Hisan skötte sig också super och vi bara njöt han och jag. Vid sista galoppen blev han lite glad i hatten och brallade till lite. Idag blev jag bara så full i skratt av det så han är förlåten och slapp bannor trots buset. <3
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0