Designen

Nu har jag fixat till min nya banner så att den är lite mer presentabel.

Att jag skall ha så tjocka fingrar att jag trycker på fel knappar så där på kvällskvisten...
 
Nåväl, för den som väntade sig mer omgjort än en ny banner och lite småfix så får den bli besviken.
 
Men det bästa med detta är att min vän Rebecca har lärt mig en massa snajsiga finesser i Photoshop som jag inte kunde innan. Nu skall jag bara komma ihåg dem också... och så skall datorn rehaba lite för den är inte helt frisk.
 
Hisan och jag har skrittat/småtravat även idag.

Han var lite mer på tårna men tog det lugnt. Förutom då han älgade på lite väl bra i traven på vägen hem. Jag skulle precis påminna honom om att ta det lugnt när han snubblade lite på sina egna ben och försvarade sig med en jättebrall.
Inte helt ok men men. Hisan i ett nötskal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0