Trött

Lite dålig uppdatering av mig de senaste dagarna. Men jag har helt enkelt däckat i soffan när jag har kommit hem. 
 
I onsdags var det stalledigt för min del men det avhjälpte inte tröttheten.
 
Igår kom jag till stallet ganska sent från jobbet och skyndade mig ut för att hinna med mitt 45minuters pass innan det blev mörkt. Jag däckade i vanlig ordning i soffan efter intagande av kvällsmat.
För hösten är verkligen här. Det är kallare ute trots sol men framför allt märks det på att dagarna bara blir kortare och kortare. Vid 19.30 har det mörknat rejält redan. Jag och Hisan skall ju rida ut hela oktober också så det kommer att bli en hel del mörkerridning. Jag får helt enkelt rota fram reflexerna redan nu i helgen. 
 
I övrigt skötte sig Hisan prickfritt. 
 
Idag kommer han däremot att få stå över ridningen för jag skall hinna med att åka ner till Lilla också efter jobbet innan det mörknar. 
 
Tur att det är fredag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0