Påskdagsritt

Min gigantiska påskstädning går vidare. Vinden och balkongen har fått sig en omgång idag och nu på kvällen har vi haft grillpremiär här hemma.
Ryggen är på gång att repa sig. Ridning gör susen faktiskt. Det är rätt intressant men skritt gör så gott för en öm rygg att det är helt otroligt. 
 
Hisan och jag promenerade idag med. 40 minuter denna gången och i morgon kör vi uppsuttet. 
 
Lilla och jag begav oss till Vombskogen. Vi skulle egentligen ha haft sällskap. Jag tycker att det är bäst när man åker iväg men idag blev det inte så och det var för fint väder för att ställa in. Vi hade nästan 20 grader och jag kunde rida i kortärmat. Dessutom var det ett bra genrep inför 1maj-ritten. Vi var ute en timme och tog oss 8km på den tiden. Jag skrittade mycket så 12km kommer inte att vara ett problem känns det som. Jag skall ta mig i kragen de här 10 dagarna som är kvar och se till att hyfsa kilona lite också. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0