Tisdag

Jag kan meddela att Hisan anser sig frisk. Han tänkte dra järnet när jag öppnade hagen för att ta in honom. Han glömde bort att jag hade satt på honom grimskaftet bara så han kom inte så långt och gick sedan snällt med mig in men med väldigt mycket luft under hovarna. Jag hoppas att såret har läkt så bra att jag snart kanta av bandaget och låta honom gå i lite större hage. Han kommer att få gå själv ett tag till i varje fall. 
 
Lilla och jag var ute på en travrunda som var lite mer kravlös än igår. Idag skrittade hon med lång låg hals och travade på fint. Vi tog oss över de fallna trädet två gånger och samma över bäcken. Sedan skrittade vi länge och gjorde öppna, stänga när vi svängde. 
 
 
Det var vackert väder i kväll. Runt ridvägarna brer mattor av vitsippor ut sig. Det är så vackert. 
 
Här ser ni vårt träd också. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0