Fel håll

Det går inte framåt alls för min del.
 
Lilla skulle ha varit på postop besök hos veterinären i onsdags. Men under natten till onsdagen blev jag jättedålig och i stället för veterinärbesök styrde jag om till läkarbesök. 
Jag kom hem med diagnosen lunginflammation. Jag har noll ork för allt och blir till och med anfodd av att gå upp en våning i lägenheten. 
 
Lillas as besök är obokat och ingen skada skedd förutom att vi ligger efter med rehabprogrammet. Men i ärlighetens namn tror jag inte att det kan påverka henne menligt direkt. Det är mest irriterande för mig, jag avskyr att inte kunna hålla de planer jag har gjort upp.
 
I övrigt hade jag ju tänkt att sätta igång med ridningen nu också men det kan jag ju också glömma. 
 
Jag har junförss ett utmärkt tillfälle att öva mig på att ta det lugnt nu i alla fall. 
 
Hoppas att nästa uppdatering blir mer positiv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0