Igång

Idag har det varit så mulet att det varit mörkt inne. Jag behövde till och med pannlampa för att mocka Lillas box trots att det skulle likna dagsljus ute.
 
Jag har börjat skritta Lilla igen nu. 30 minuters skritt blev det idag. Efter jul skall vi sätta igång med jogging och i mitten av januari kan det vara dags för första jobbet. 
 
Nog för att det är trist med mörker och rusk men jag hoppas att det kan få vara plusgrader fram tills dess. Det skulle vara så mycket lättare för mig att träna igång henne då. Men vi får väl se. Det går inte att bestämma över vädret. 
 
På söndag är det årets mörkaste dag föresten. Sedan vänder det mot ljusare tider igen. Nedräkningen till detta har börjat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0