Vanlig lördag

Jag besökte Emporia i Malmö idag under mellandagsrean. Det var galet mycket folk. Dock fick jag utfört det jag hade planerat så jag är nöjd med min lilla utflykt. 
 
Nu på kvällskvisten har jag först ridit Lilla och sedan tömkört Hisan. 
 
 
Båda skötte sig bra. Lilla fick trava ännu lite mer. Vi körde hela varv i ridhuset nu. Hisan fick galoppera bra mycket mer på töm än vad jag har orkat när jag har ridit. Hoppas att han har fått utlopp för lite energi nu så att jag kan slappna av ännu mer när jag rider i morgon. 
 
Hisan posade för övrigt jättesnyggt på den här bilden. Mest nöjd är jag med hur han har ställt sig med benen även om han självmant bjuder på en snygg halskrok dessutom. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0