Hoppningen igår

Då har jag klippt ihop filmen. Jag har valt att ta bort det dåliga. Kanske är det dumt men jag vill verkligen fokusera på det bra just nu. Jag tittar nämligen gärna på mina egna filmer för att få inspiration till nästa hoppning, nästa pass och just nu måste den bli en uppåtgående spiral men energi, fokus och positivitet. Det får man inte genom att bara mata sig själv med negativa saker.

Så klart har jag även kvar orignalfilemerna men jag väljer att inte publicera dem. Rätt eller fel... nu provar jag att peppa mig själv så här.
 
Vi hade ett stopp första rundan. Hisan drog mot dörren och jag var inte uppmärksam. Till andra rundan försökte jag rida mer men det slutade med att jag jagade honom mot det hindret och jag for av.
Vi hade även ett stopp på första hindret i andra rundan. Det var två andra hästar i ridhuset och jag blev osäker på om den ena var på väg upp bakom hindret så jag mesred. Dumt gjort men men.

På framhoppningen var Hisan super. Han var taggad till tusen men också väldigt villig att hoppa. Vi hade en bra feeling.
Det som var negativt var att jag missbedömde tiden. Vi var klara långt innan det blev min tur och vi fick ladda om ett par gånger. Jag tror att Hisan var lite trött när vi väl kom in på banan och det kan ha bidragit till vägringarna. jag upplevde ingen sådan tveksamhet hos honom på framridningen nämligen.
 
Här är då det bra: 
 
Nu skall jag peppa mig själv och försöka få ordning på mitt självförtroende tillsammans med min fantastiska hoppeHisan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0