Dag ETT 2014

Idag har jag power-walkat med Hisan. Jag skall ju också komma i form så om jag promenerar när hästarna bara skall skritta kravlöst så borde det ju vara win-win. 
 
Lilla och jag har varit ute på vår första rejäla runda som ridhäst. Hon var jätteduktig. På slutet satt jag av och ledde henne under av skrittningen. Det är ju ingen mening med att jag sitter och åker häst. Bättre att jag rör på mig eller hur?
 
Hästarna har fåt vara ute extra länge i kväll då det blev många timmar inne i natt. 

Kommentarer
Postat av: therese lindqvist

Så där gör jag också jämt. Men så orkar jag inte gå jämt dock ;)! Men ska du köra lillan igen och starta? eller blir hon ridhäst nu?

Svar: Förhoppningen är att hon skall komma tillbaka och starta igen som travhäst. Men just nu är hon ridhäst. Ridning är ett superbra komplement till travträning oavsett.
Jag skall börja köra henne lite snart igen så får vi se hur det blir. :)
Ulrika Lönnqvist

2014-01-02 @ 19:04:47
URL: http://tlhorses.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0